Motivovaný klient – sen každého poradce

Koncept tzv. kariérového managementu patří mezi osvědčené postupy, které EKS využívá při poskytování kariérového poradenství. Tento princip stojí na rozvoji kompetencí u klienta (tzv. career management skills) a výstupem takové dlouhodobé spolupráce poradce a klienta je samostatný a sebevědomý člověk, který sám přebírá zodpovědnost za svůj život a kariéru. Umí využívat příležitosti ve svém okolí, aktivně reaguje na změny, které jeho život provází a sám rozhoduje o svém dalším profesním rozvoji.

Co se na kurzu naučíte
Na kurzu se naučíte techniky, které Vám pomohou aktivizovat a motivovat klienty, nastavit vzájemná pravidla spolupráce a usnadnit komunikaci. Vyzkoušíte si motivační pohovor v praxi, naučíte se odhadnout typologii klienta a pochopíte různé přístupy k jedincům s odlišnou motivací. Zaměříme se na to, jak využít poznatky o motivaci k zlepšování vzájemné komunikace a k zvyšování spoluúčasti klientů za poradenský proces. Také si ukážeme jednoduché metody a nástroje k nastavení pravidel vzájemné spolupráce. Na konci kurzu si odnesete pracovní listy, podle kterých můžete realizovat motivační aktivity ve Vaší poradenské praxi. Mimo jiné budeme na kurzu pracovat s metodou zážitkového kariérového poradenství pro práci s motivací klientů.
Evropská kontaktní skupina obdržela ocenění Národní cena kariérového poradenství 2012 a 2013 v kategorii kariérového poradenství pro dospělé.
fb
Instagram
LinkedIn
Youtube